סודות שהגבר שלך היה מעדיף שתגלי

22805-Blog-Photo-NEW_Woman-(22282)4

סודות הם דבר חשוב בזוגיות בריאה. דווקא מה שנסתר מהעין יוצר מתח בריא ועניין מחודש, שיכולים להפוך את מערכת היחסים למעניינת הרבה יותר. 

אבל יש כמה סודות שהגברים היו שמחים שתגלי. אז כשירות עבור המין הנשי קיבצנו את המעניינים שבהם:

גברים יכולים לדבר על רגשות, אבל אחרת.

יש גברים שעבורם שיחה פתוחה על רגשות היא דבר לא פשוט, אבל כל גבר יוכל לדבר על רגשות בצורה עקיפה. שאלי אותו איך הוא מדמיין סופ"ש רומנטי, או מה הוא חשב בפעם הראשונה שראה אותך. התשובות שלו יגלו את רגשותיו בפנייך.

גברים אומרים "אוהב אותך" במעשים.

בהמשך לסעיף הקודם, גברים מראים את הרגשות שלהם במעשים. יכול להיות שבמקום זר פרחים ומכתב מרגש על הבוקר, הוא יעדיף פשוט לעזור לך בסידור הבית, תיקון הסתימה בכיור או אפילו השלכת הזבל. יש לו דרכים משונות לומר לך שהוא אוהב, כבר אמרנו?

הוא מקשיב. תאמיני לו.

כשמדברים עם אדם, בד"כ יש לו תגובות כמו "כן.." או "הבנתי" שמשמשים, ממש כמו המקש Enter במקלדת, כאישור שמעיד על קליטה של החומר שנאמר ועיבודו. לא כל הגברים כאלה, העיבוד שלהם שונה במקצת ויש גברים שפשוט יקשיבו בשקט עד שתסיימי לדבר בלי לתת סימני קליטה. זה לא אומר שהם לא מקשיבים, הם פשוט מכינים תגובה ראויה.

זמן איכות – לבד.

יכול להיות שהוא לא יגיד את זה ישירות, אבל הגבר שלך צריך גם זמן לבד. בין אם זה בכדורסל, גולף, דייג, או סתם תחביב שלו – חשוב לתת לו את זמן האיכות שלו עם עצמו וכמובן לקחת גם זמן איכות לעצמך. בקשר זוגי, כששני הצדדים מרגישים שהמרחב האישי שלהם מוגן ובטוח, הקשר מתחזק והופך איכותי יותר.          

גברים לא מבינים רמזים

איך נגיד את זה בלי לפגוע במין הגברי? גברים הם לא הדבר הכי רגיש לרמזים. הבעות פנים, או טון דיבור הם דברים שעלולים לפספס אותם (בקילומטרים!!). אם זכית לגבר רגיש וקשוב – הרווחת. אבל מתוך התחשבות בנטייה של רוב הגברים לא לזהות רמזים, כשאת רוצה שהוא יבין מה את מרגישה – דברי ישיר וברור.

גברים מאד דומים לאבא שלהם

אם את רוצה תחזית כלשהי על איך גבר יהיה במערכת היחסים, תסתכלי על מערכת היחסים של אביו עם אימו. יש סיכוי שתוכלי לזהות דפוסים שעברו בירושה (כולל נטייה להתקרחות, שיער לבן או כרס).

לקריאה נוספת:
 http://www.webmd.com/sex-relationships/ss/slideshow-secrets-guys-wish-you-knew