מזל טוב, אתם בהריון!

22805-Blog_photo_NEW_rosh-hashana_v8_Dsfw
בהריונות של היום אין רגע משעמם. מהרגע שהבדיקה הביתית, או תוצאות הבטא הראו לך כי בקרוב יצטרף חבר חדש למשפחה, נבנה לך כבר לו"ז שלם לכל תקופת ההריון. מהאולטרהסאונד הראשון, דרך בדיקת השקיפות העורפית, בדיקות הדם, סקירת מערכות, קורס הכנה ללידה, קניית ציוד לחבר החדש שהולך להגיע למשפחה, בחירת בית החולים ועד לרגע הלידה (וגם קצת אחרי) אין לך רגע דל.

תכנית "מכבי שלי" מלווה אותך לאורך כל התקופה באמצעות שלל הטבות שהותאמו במיוחד לתקופת ההריון:
 

  • קבלת החזר של 50% ועד לתקרת כיסוי בסך ₪2,000 לכל הריון עבור הוצאות בדיקות,
  • טיפולים וייעוצים פרטיים הקשורים להריון או ללידה (עד שלושה הריונות)
    ובנוסף:
  • השתתפות עצמית נמוכה ביותר במגוון קורסים והדרכות בנושא הריון, לידה והורות.
  • שני ביקורים של יועצת הנקה בבית.

 

איך זה עובד?!

"צ'ק כיסוי" הינו מסגרת הטבות מיוחדת, המאפשרת לך לקבל החזרים במהלך ההריון, לידה ועד 6 חודשים לאחר הלידה על מגון של שירותים פרטיים, טיפולים רפואיים פרטיים, בדיקות רפואיות פרטיות ואביזרים רפואיים הקשורים להריון ולידה דוגמת: שירות תומכת לידה (דולה), הבראה לאחר לידה (מלונית) מילד ראשון, ייעוץ פרטי, משאבת הנקה.

על שירותים אלה, תוכלי לקבל החזר של 50% מהעלות בפועל ועד תקרה מצטברת של 2,000 ₪ לכל הריון ועד שלושה הריונות בתקופת החברות.

לדוגמה: אם תרצי לממש את ההטבה לטיפול שעלותו 200 ₪, תקבלי החזר של 100 ₪. אותו סכום הנחה שנוצל, (100 ₪) יופחת מצ'ק הכיסוי של ההריון הנוכחי שערכו 2,000 ₪, ועל כן יוותר בצ'ק כיסוי על סך 1900 ₪! רוצות לבדוק כמה כסף נשאר בצ'ק? פנו למוקד מכבי ללא הפסקה 3555*

לאורך כל תקופת ההריון, וגם הרבה אחריה (בערך עד שהזאטוט מסיים תואר שני) אנחנו כל הזמן דואגות, ורוצות לוודא שהכל פיקס, גם אצל וגם אצלך העובר. "מכבי שלי" הופכת את כל הסיפור לפשוט יותר, נח ובעיקר הרבה יותר משתלם.

sheli banner

* עבור הזכאויות קיימת תקופת המתנה (מלבד לסדנאות להורות צעירה) אשר רק לאחריה ניתן לממש את הזכאות כפי שמפורט בקישור הבא:  http://www.maccabi4u.co.il/20751-51882-he/Maccabi.aspx.

מבוטחי מגן זהב המשדרגים ל"מכבי שלי" עם וותק של שנה לפחות, זכאים לפטור מתקופת ההמתנה במסגרת מבצע לזמן מוגבל עד 30.04.13 (למעט בתחום רפואת השיניים, בתחום זה המבצע תקף רק לרפואה משמרת).

**כל האמור לעיל בהתאם לתקנון "מכבי שלי" לשנים 2013-2014.