נותנים את הטוב ביותר לילדים שלנו

22805-Blog_photo_NEW_rosh-hashana_v8_Bsfw

אם יש מקום שבו נשאף תמיד לתת את הטוב ביותר זה הגנה על הקטנטנים שלנו (גם כשהם כבר ילדים גדולים…). 

עם "מכבי שלי" – הכיסוי הרפואי המורחב, החדש והמשתלם של מכבי המשימה הזו הרבה יותר נגישה ובעיקר משתלמת. ב"מכבי שלי" מגוון הטבות אשר הותאמו במיוחד לילדים שלנו:

טיפולי שיניים לילדים מעל גיל 12: סל הבריאות של המדינה מכסה ילדים עד גיל 12. אך מעל גיל 12, במסגרת "מכבי שלי" ניתנות הנחות על מגוון טיפולים ברשת המרפאות "מכבידנט" כגון:

  • טיפולים משמרים (סתימות, טיפולי שורש ועקירות) ב-20 ₪ לכל סעיף טיפול
  • 50% הנחה בטיפולים משקמים
  • טיפולי אורתודונטיה!

מבחן ממוחשב לאבחון הפרעות קשב וריכוז: מבוטחי "מכבי שלי" זכאים לבחור מבין שלושה סוגי אבחונים: T.O.V.A ,BRC ו-MOXO בעלות של 20 ₪ לכל אבחון.

טיפולים משלימים בהתפתחות הילד: ילדים המוגדים כהתפתחותיים, וילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז והמטופלים במכוני התפתחות הילד של מכבי  – זכאים ל-50 טיפולים משלימים בשנה בתחומים הבאים: רכיבה טיפולית, תרפיה באמצעות בעלי חיים, תרפיה בהבעה ויצירה, ספורט טיפולי ופעילות טיפולית במים שאינה הידרותרפיה בעלות של 60 ₪ לכל טיפול אצל מטפלים שבהסכם.

אבחון דידקטי ופסיכו דידקטי: ילדים מגיל 6 ומעלה זכאים להטבה משמעותית בתחום – זכאות לביצוע אבחון דידקטי בהשתתפות עצמית של 600 ₪ או פסיכו דידקטי בהשתתפות עצמית של 1,200 ₪.

אומנם לפעמים החלום שלנו על גידול מושלם של ילדים לא עומד במבחן המציאות, אבל עם "מכבי שלי" תוכלו לוודא שאתם נותנים להם את המקסימום.

*עבור הזכאויות קיימת תקופת המתנה (מלבד לסדנאות להורות צעירה) אשר רק לאחריה ניתן לממש את הזכאות כפי שמפורט בקישור הבא:  http://www.maccabi4u.co.il/20751-51882-he/Maccabi.aspx.

**כל האמור לעיל בהתאם לתקנון "מכבי שלי" לשנים 2013-2014.