שבעה טיפים למראה רענן

אישה מסתכלת במראה

כנראה שלא נוכל לעצור את מחוגי הזמן אבל אולי נוכל להיראות צעירות ורעננות יותר?
מה סודן של נשים הנראות צעירות מכפי גילן וקורנות?

מומחים באתר WebMD טוענים שמדובר בשמירה על אורח חיים בריא. הנה שבעה עצות לשמירה על מראה צעיר וחיוני:

  1. הקפידי על צריכת סידן – גוף האדם זקוק לכמות מספקת של סידן העוזר לשמור על היציבה והשלד שלנו. יש לספק לגופינו מעל 1,200 מיליגרם סידן ביום, במיוחד לאחר הפסקת הווסת. אז רמת האסטרוגן, השומר על צפיפות העצם, פוחתת. אם את לא צורכת מוצרי חלב, כדאי להשלים זאת בדרכים אחרות. התייעצי עם הרופא שלך לגבי תוספי סידן. כמו כן, אל תשכחי להוסיף ויטמין D המסייע בספיגת הסידן בגוף.
  2. המנעי משיזוף – נכון, אנחנו נמצאים בקיץ והבילוי העיקרי בעונה זו הוא הים אך כדאי להימנע א לפחות להמעיט. ככל שאנו מתבגרים יותר, העור אינו סלחני עוד לנזקי השמש וקמטים וכתמי עור מופיעים ביתר קלות.. עם השנים גדל גם הסיכון לסרטן העור. לכן, הימנעי מחשיפה לשמש והקפידי למרוח מקדם הגנה.
  3. בריאות הלב –  מחלות לב וכלי דם הן גורם מכריע לתמותת נשים. השמנת יתר, לחץ דם גבוה, רמת כולסטרול "רע" LDL גבוהה – כולם מעלים את הסיכון למחלות לב וכלי דם. טיפול תרופתי יכול לסייע באיזון גורמי הסיכון אך לא די בכך. עיסוק קבוע בפעילות גופנית חיוני לשמירה על בריאות הלב. מומחים טוענים שהליכה מהירה של 30 דקות מידי יום מפחיתה בחצי את הסיכון למחלות לב וכלי דם ומסייעת גם בשמירה על גוף חטוב.
  4. הקפידי על שעות שינה – בזמן השינה תאי העור מחדשים את עצמם מהר יותר מאשר בזמן ערות. השינה גם מסייעת באיזון ההורמונים המווסתים את השובע והרעב  – אנשים שאינם ישנים מספיק נמצאים בסיכון גבוה יותר לסבול ממשקל יתר. מומלץ לישון 7-7 שעות בלילה. לא רק שעות השינה חשובות לתחושת הרעננות, אלא גם איכות השינה. התכונני לזמן השינה, כבי את הטלוויזיה, קראי ספר והתנערי מלחצי היום.
  5. היי פעילה מינית – פעילות מינית משחררת מתחים, תורמת לתחושת חיוניות ומסייעת לשינה טובה יותר. הקדישי מחשבה לחיי מין שלך, חדשי וגווני את הפעילות המינית עם בן זוגך.
  6. שמרי על הזיכרון –  המוח שלנו הוא שריר הדורש אימון. הקפידי לאתגר אותו באמצעות פעילות קוגנטיבית כגון פתירת תשבצים או סודוקו, למידת שפה חדשה, רכישת מיומנויות חדשות ועוד. גם פעילות אירובית מסייעת לבריאות המוח.
  7. תזונת אנטי אייג'ינג – אין זו אגדה שבגיל המעבר והפסקת הווסת, נשים נוטות לעלות במשקל. הקפידי לאכול כמות מופחתת של מזון וצרכי הרבה פירות וירקות. אמצי לך תכנית תזונה המתאימה לסדר היום, שתשמור עליך שבעה אך לא מלאה.