קוואקר בן לילה – אתם חייבים לנסות את זה!

זמן קריאה: 2 דקות
|
5 ביולי 2015

 

28367 Blog_photo_INSIDE_v10_2 (2)
בקיץ, כשחם ולח, דייסת קוואקר חמימה יכולה להיות מעט כבדה לפתיחת היום. אורלי וייסיד מזרחי' דיאטנית קלינית, משתפת אתנו בתחליף מרענן, טעים ובריא להתחיל את ימי הקיץ החמים, וכל זה במקסימום 5 דקות הכנה.

"נחשפתי לרעיון לפני כמה שבועות בשיחה עם חברה מארצות הברית. מסתבר שמדובר בלהיט אי שם מעבר לים, וברשת ניתן למצוא אינסוף רעיונות ומתכונים. כל מה שאתם צריכים זו צנצנת, חלב או משקה אחר שאתם אוהבים, יוגורט, פירות טריים/ יבשים, אגוזים וזרעים טבעיים מסוגים שונים והכי חשוב, קוואקר מהיר הכנה".

מתכון בסיסי חלבי / פרווה:

1/2 כוס קוואקר מהירת הכנה (3 עד 4 כפות תלוי במידת הסמיכות המועדפת עליכם)

חלב  שקדים מועשר בסידן

2 כפות יוגורט או תחליף מסויה

2 כפיות זרעי צ'יה

הוסיפו תוספות אהובות עליכם : חמוציות, צימוקים, ג'וגי ברי, בננה, תפוח עץ, אגוזי מלך,שקדים, זרעי פשתן טחונים, סובין חיטה, שיבולת שועל שלמה, טחינה גולמית, ממרח שקדיה, ממרח אגוזי אדמה, קינמון, ציפורן, ווניל ועוד.  תוכלו להוסיף את הנ"ל בלילה, אם אתם רוצים שיתרככו, או בבוקר, אם אתם רוצים לשמור על מרקמם המקורי.

אופן ההכנה:
לערבב הכל בצנצנת מתאימה, לכסות, ולהכניס למקרר לכל הלילה.

ניתן להמתיק עם סוכר, סילאן, דבש, ריבת פרי  או כל ממתיק בריא אחר.

בבוקר תקבלו דייסה קרה, שאותה תוכלו לאכול לפני היציאה מהבית, לארוז איתכם לעבודה ואפילו ולשלוח עם הילדים לפעילויות החופש ומאוחר יותר אף לבית הספר.

ערכים תזונתיים:
כ- 300 קק"ל, 44 גרם פחמימות, 18 גרם חלבון, 6 גרם שומן, 447 מ"ג סידן, 2 מ"ג  ברזל, 6 גרם סיבים תזונתיים.