עשרת הדיברות לאכילה נכונה מחוץ לבית

זמן קריאה: דקה אחת
|
20 במרץ' 2015

 

1. קחו TAKE AWAY בדרך כלל המנות של המסעדות במדינתנו גדולות מדי ולכן מומלץ לבקש כבר בהתחלה לארוז חלק מהמנה או ברגע שאנחנו מעט מתמלאים לבקש לארוז את השאר.

2. חלקו יחד את הקינוח – כולנו יודעים למה…

3. בחרו בפיתה- אם אתם אוהבים את השווארמה שלכם בלאפה חשבו פעמיים כיוון שהפיתה גם היא טעימה ומשביעה ומכילה הרבה פחות קלוריות.

4. העדיפו סביח- במדינתנו רוויית הפלאפל והשווארמה אנחנו מתקשים שלא לעמוד בפיתוי, אולם כדי להימנע מהשמנה עדיף לאכול סביח כיוון שפחות משמין ויותר בריא. ( החצילים יחסית לא משמינים בהשוואה לכדורי פלאפל).

5. "תנגבו" ביחד– בא לכם באמצע העבודה לנגב חומוס? אפשרי, אולם בדרך כלל רוב האנשים אוכלים 2 פיתות וצלחת שלמה של חומוס. רצוי לחלוק עם שותף את המנה ולאוכל פיתה אחת עם סלט יפה בצד.

6. העדיפו פרגית במקום שאוורמה- שווארמה בדרך כלל מכילה כמות גדולה של שומן והפרגית הוא חלק יחסית רזה (למרות שיש טענות לא מוצדקות שהוא משמין).

7. העדיפו מרק קטניות כארוחה עם לחמניה – טעימה מזינה ומשביעה וותרו על הפשטידות הטוסטים וכו….

8. הזמינו ראשונים – בדרך כלל מי שמזמין ראשון קובע את הטון, ולכן אל תתגרו לתאוות של אחרים.

9. אכלו במקום שקט – סביבה רועשת מסיחה את דעתנו מאכילה רגועה ואיטית.

10. תיהנו בעיקר מהחברה ופחות מאכילה.