מחדשים את הגוף והנפש

22805-Blog_photo_NEW_rosh-hashana_v8_Asfw

אצל רובנו, קצב החיים לא ממש משאיר זמן להשקיע בטיפול במכונה היקרה לנו מכל – הגוף שלנו. אז אנחנו מזניחים ומקווים שהכול יהיה בסדר. אורח חיים בריא?! למי יש זמן לזה? שלא לדבר על כסף? הבעיה היא, כשהגוף שלנו לא מקבל את ההשקעה שמגיעה לו זה עלול לחזור אלינו כבומרנג. אנחנו נעשים עייפים יותר, עצבניים יותר ופחות נעימים לסביבה. כי לא אכלנו נכון כי הזנחנו את הכושר הגופני, כי לא שמרנו על ה"לוק", כי לא דאגנו לקחת פסק זמן ופשוט להירגע.

אל דאגה, עם תכנית "מכבי שלי" – הכיסוי הרפואי המורחב, החדש והמשתלם של מכבי, הגוף שלכם עומד לקבל בדיוק את מה שמגיע לו. תוכנית "מכבי שלי" כוללת מגוון של הטבות לטיפולי אסתטיקה, אורח חיים בריא, תזונה, טיפולי רפואה משלימה וכושר גופני במחירים שקשה לסרב להם.

נכנסים לכושר

מה דעתכם על מאמן כושר שמגיע אליכם הביתה ב-20 ₪? ב"מכבי שלי" אתם זכאים לעד 10 אימונים עם מאמן כושר שבהסכם – "כמעט חינם" בהשתתפות עצמית סמלית של 20 ש"ח לאימון (לגילאי 18 ומעלה). ניתן להמיר עד 2 אימוני כושר אישיים ב-2 מפגשים עם יועץ תזונה בהסכם עם מכבי!

בנוסף, מבוטחי "מכבי שלי", מגיל 25 ומעלה זכאים ל-2 חודשי פעילות נוספים במכון כושר על חשבון מכבי בסוף כל שנת מינוי (כלומר החודש ה-13 וה-14).

מכירים את מכבי טבעי?

במיוחד בשביל מבוטחי "מכבי שלי" נבנתה תוכנית הטבות מיוחדת המעניקה מגוון טיפולי רפואה משלימה ב 50% הנחה ועד לתקרה מצטברת של ₪1,000 בכל טיפול מתוך מגוון הטיפולים הקיימים במרפאות "מכבי טבעי" כגון דיקור, שיאצו, הומיאופתיה, שיטת פאולה, כירופרקטיקה, ביופידבק ועוד אין ספור טיפולים. ההנחה הניתנת הינה בנוסף להנחת "מגן זהב".

רוצים שינוי?

מבוטחי "מכבי שלי" זכאים לעד 50% הנחה על טיפולי האסתטיקה הבאים: ניתוחי אף, אוזניים, חזה, עפעפיים, ניתוחי ורידים שאינם רפואיים ועוד בבתי חולים שבהסכם. בנוסף מבוטחי "מכבי שלי" יכולים ליהנות גם מהחזר של 50% הנחה או עד 2,000 ₪ לטיפול להסרת שיער בלייזר או בשיטת IPL (אחת ל-3 שנים) באחד מהמכונים המובילים בישראל, המאושרים על ידי מכבי!

אתם רואים נכון

מבוטחי "מכבי שלי" מגילאי 18 ומעלה זכאים להטבות משמעותיות בתחום הראיה ואביזרי האופטיקה. ב"מכבי ממבט ראשון" אתם מקבלים הנחה של 50% ועד לתקרה מצטברת של ₪1,000 אחת ל 3- שנים על עדשות מגע (מתחדשת כל 3 שנים). בנוסף, מבוטחי "מכבי שלי" זכאים לניתוח לייזר לתיקון ראייה בהנחה של עד-50% הנחה במכונים שבהסכם!

אז תתנו לגוף שלכם את מה שמגיע לו, תשקיעו בדבר היקר לכם מכל ותעלו על הגל בדרך לאורח חיים בריא יותר!

sheli banner

*עבור הזכאויות קיימת תקופת המתנה (מלבד לסדנאות להורות צעירה) אשר רק לאחריה ניתן לממש את הזכאות כפי שמפורט בקישור הבא:  http://www.maccabi4u.co.il/20751-51882-he/Maccabi.aspx.
מבוטחי מגן זהב המשדרגים ל"מכבי שלי" עם וותק של שנה לפחות, זכאים לפטור מתקופת ההמתנה במסגרת מבצע לזמן מוגבל עד 30.04.13 (למעט בתחום רפואת השיניים, בתחום זה המבצע תקף רק לרפואה משמרת).

**כל האמור לעיל בהתאם לתקנון "מכבי שלי" לשנים 2013-2014.