5 דקות של מיינדפולנס

זמן קריאה: דקה אחת
|
12 במאי 2020

מיינדפולנס

בימים של מתח, לחץ וחוסר ודאות חשוב שנעצור רגע, ניקח הפסקה ונדאג לעצמנו

האם תהיה התפרצות שנייה? מתי אחזור לעבוד? איך נסתדר עם שעות פעילות בתי הספר והגנים? איך אנהל את העסק במציאות החדשה?

שאלות אלו ועוד רבות מטרידות אותנו, את השכנים, המשפחה והחברים שלנו. נראה שהשגרה החדשה עומדת להיות מורכבת ומאתגרת מאוד ותדרוש מאיתנו יצירתיות, ראש פתוח אבל הכי חשוב את היכולת להכיל מציאות קצת אחרת.

 

בימים של מתח, לחץ ואי ודאות הכי חשוב שנדאג לעצמנו. כדי לחזק את הנפש – ודרכה גם את הגוף, הכנו עבורכם תרגול מיינדפולנס קצר. המיינדפולנס, או מודעות קשובה, היא שיטה להתמקדות והרגעה, אותה ניתן לתרגל בכל זמן ובכל מקום. אז  תעצרו רגע, תקדישו לעצמכם 5 דקות ששוות כל כך הרבה, צפו בסרטון הבא ותתרגלו יחד איתנו את המיינדפולנס.