מוקד נשי אישי אונליין: בריא להיות בקשר

אישה מחייכת עם אוזניות מוקדנית ומיקרופון אוחזת במיקרופון ביד שמאל

יש לכן שאלה בתחום רפואת הנשים? רוצות להתייעץ טלפונית עם גורם מומחה?  בואו להכיר את מוקד הנשים הטלפוני הייחודי של מכבי שירותי בריאות. גב' שרה דז'בסרוב, מנהלת מוקד נשי אישי אונליין, מתארת את פעילות המוקד הייחודי ומסבירה איך ומתי כדאי לפנות אליו

מוקד נשי אישי אונליין הוא מוקד טלפוני שהוקם במיוחד עבור חברות מכבי, מתוך הראייה שלנשים צרכים רפואיים ייחודיים, אשר חשוב לתת להם מענה מקצועי כוללני, מדויק ויעיל המותאם באופן אישי לכל מטופלת. המוקד נותן מענה לנשים בתחום בריאות האישה, ומאפשר מענה מקצועי שחוסך זמן יקר במקרים שאינם מצריכים הגעה למרפאה. המענה הטלפוני במוקד ניתן על ידי אחיות מוסמכות בעלות הכשרה בתחום רפואת הנשים, ולצדן צוות-רב מקצועי הכולל: דיאטניות קליניות, עובדת סוציאלית, רוקחת קלינית ורופא יועץ, על מנת לאפשר טיפול המותאם באופן אישי לכל חברה. תחת מעטפת המוקד תוכלו אתן, חברות מכבי, למצוא מענה בשלושה תחומים:

  • מוקד נשים: המיועד לפניות ושאלות בנושא רפואת נשים, לרבות בהריון, או במקרים דחופים שבהם יינתנו מענה ובמידת הצורך הדרכה לפנייה לטיפול המתאים באזור המגורים.
  • מוקד הנקה: עם פנייה למוקד, יכולות חברות מכבי לשאול שאלות בנושא הנקה, ולקבל מענה וליווי טלפוני בחודשים שלאחר הלידה מאחיות מוסמכות בעלות מומחיות ביעוץ הנקה.
  • ליווי הריון: במוקד תוכלו להצטרף גם לליווי הריון, בהמלצת רופא הנשים המטפל. ליווי ההיריון במוקד, ניתן לנשים בהריון בסיכון נמוך על ידי אחות מוסמכת, במקביל לליווי הרפואי בקהילה. המצטרפות לשירות יקבלו ערכה לליווי בתקופת ההיריון, אשר כוללת מכשיר למדידת לחץ דם, סטיקים לבדיקת חלבון בשתן ועזרים נוספים. במהלך שיחות המעקב שיתקיימו עם האחות תדווח האישה באופן טלפוני על המדדים הגופניים ותקבל ייעוץ והנחיות מותאמות מהאחות. כחלק מהשירות תתקיים תקשורת רציפה בין האחות שמכירה את המטופלת ובין רופא הנשים המטפל בקהילה. ליווי ההריון יכלול גם ליווי של תהליך הבדיקות המומלצות לפני ולאחר הלידה. גב' דז'בסרוב מנהלת המוקד מתארת כי ייחודיותו היא במעטפת הכוללנית של הצוות הרב מקצועי שהוא מציע לחברות, המאפשר מתן דגש על מענה כוללני ושלם תוך התאמה שלו לצרכים המשתנים והייחודיים של כל מטופלת. המטרה היא לתת לכל חברה את הייעוץ והטיפול הטובים והמותאמים ביותר אליה.

    לפרטים נוספים ודרכי פנייה למוקד: http://bit.ly/2sEGFYI