איך שירות מכבי Online מקל על חיי המשפחה שלנו?

אם, מחשב ותינוק

אנחנו קמים בבוקר, ממהרים להכין את הילדים לבית הספר ולגן, ונוסעים לעבודה, בערב אנחנו צריכים לחזור הביתה, לדאוג להם לאוכל, לנקיון הבית, להסיע את הילדים לחוגים, לעשות קניות וגם לשמור קצת זמן איכות לעצמנו. בסדר יום כזה עמוס, למי יש זמן לקפוץ לסניף לקבל תוצאות מעבדה שעשינו בשבוע שעבר? ואיך נזכור שהקטן צריך כבר להגיע לסניף לחיסונים?

ענת כץ, ראש צוות אינטרנט ופורטלים באגף מערכות מידע, מסבירה לנו כיצד מכבי Online יכול להפוך את החיים שלנו לפשוטים ובעיקר בריאים!

דרך המחשב ואפילו דרך אפליקצייה בטלפון הנייד, שירותי מכבי Online, אשר מתרחבים ומשתפרים ללא הפסקה, הופכים את סדר היום שלנו ושל בני המשפחה לפשוט ונעים יותר. הזמנת תור לרופא, קבלת תוצאות של בדיקות (החל מבדיקות מעבדה, רנטגן, אולטראסאונד, חלבון עוברי, אקג וכו') רכישת ביטוח נוסעים לחו"ל ואפילו קבלה של המלצות רפואיות בהתאם לפרופיל הרפואי שלנו, כל אלו אפשר לבצע ולקבל בקליק אחד.

הילדים אתכם במכבי אונליין

רוצים לקבוע תור לילד? לצפות בתוצאות מעבדה או לקבל תזכורות אישיות לבדיקות שונות שעליהם לעבור? שירות מכבי Online מאפשר לכל הורה אשר הפיק סיסמא לשירותי מכבי Online וילדיו מבוטחי מכבי שטרם מלאו להם 18 שנים, להכנס לשירותי ה-Online לצפות במידע אודות ילדיו ולבצע פעולות.

גם הורים שאינם חברי הקופה וילדיהם במכבי יכולים להצטרף לשירות ולקבל סיסמא מסניף מכבי הקרוב לביתם. ענת כץ מסבירה כי זהו שירות יחודי למכבי שירותי בריאות ואינו קיים באף קופה אחרת.

שימו לב – המלצות רפואיות ותזכורות אישיות

כאשר מבוטח נכנס לחשבון שלו במכבי Online הוא יכול לצפות בהמלצות רפואיות הרלוונטיות אליו, וכמובן גם המלצות רפואיות של ילדיו. למשל, כאשר הפעוט מגיע לגיל 11 חודשים, אם טרם ביצע בדיקת ברזל, המערכת תמליץ להוריו על ביצוע הבדיקה.

אם נרשמתם לשירות תזכורת אישית, תוכלו לקבל הודעה במייל או אפילו ב-SMS כאשר הגיע אישור לתרופה מסוימת או אם הגיעו תוצאות מעבדה ועוד. ההודעה נשלחת תוך שמירה על סודיות וחסיון רפואי.

האם אני זכאי?

רוצים לדעת האם אתם זכאים לשירות רפואי מסוים? המערכת בוחנת את הביטוח, הגיל ונתונים שונים של המבוטח ונותנת אינדיקציה האם הוא זכאי לשירות זה, האם יקבל החזר ובאיזה גובה וכו'. בנוסף, במערכת קיים סטטוס פניה המאפשר לכל מבוטח לראות האם קיבל תשובה חיובית או שלילית לבקשה שהגיש.

גם בסלולר!
מרבית שירותי מכבי online קיימים גם בטלפון הסלולרי החכם באפליקציית "מכבי online בסלולר" הן עבור ה-Iphone והן עבור האנדרואיד. בנוסף, אפליקציית מכבי online נותנת מענה מיידי במקרים בהם כבר יצאת מהבית ואתה בדרך לרופא. לדוגמא, במידה ואין באפשרותך להציג כרטיס מגנטי בעת הביקור אצל הרופא, במידה והכרטיס אבד, נגנב, אינו תקין או פשוט נשכח בבית, ניתן לבקש אישור לביקור ללא כרטיס באמצעות האפליקצייה.

מלווים אותך בהריון – שבוע אחר שבוע

המשפחה מתרחבת? מזל טוב! אפליקצית מעקב הריון Online מאפשרת לכם לעקוב אחרי שלבי ההריון והתפתחות העובר, לקבל מידע על שבועות ההריון, על בדיקות מומלצות וזכויות מבוטחים. האפליקציה מיועדת למבוטחי מכבי הרשומים לשירות מכבי Online.

ומה צופה לנו העתיד?

מערכות מכבי Onlineמתחדשת ומתפתחת כל הזמן. שירות חדש הנמצא כעת בשלבי פיילוט הינו חידוש מרשמים. מבוטחים במכבי Online יוכלו לגשת למערכת, לבחור באחד מהרופאים המטפלים שלו ולהורות להם, דרך המחשב, לחדש מרשם זה או אחר. כאשר הרופא יראה את הבקשה למרשם, הוא יוכל לחתום עליו באמצעות חתימה דיגיטלית, וכל זאת מבלי שהמבוטח יצא מהבית!

אז איך מצטרפים לשירות?

גשו פעם אחת לסניף הקרוב לביתכם, הצטיידו בכרטיס החבר המגנטי ובתעודה מזהה עם תמונה ותוכלו לקבל סיסמת כניסה. השירות אינו כרוך בתשלום!