אם אתם "סובלים" מהתסמינים הבאים, הגיע הזמן להחליף קופת חולים

תחשבו על זה רגע, לפני כל החלטה בחיים, גדולה כקטנה, אנחנו חוקרים, עושים השוואה ולפי זה בוחרים – בין אם ברכישת רכב חדש, לקיחת משכנתא או אפילו בסיבוב הקניות בקניון. אבל, בהחלטה שנוגעת לבריאות שלנו כמו בחירה לאיזו קופת חולים להשתייך, סביר להניח שרובנו לא באמת בחרנו, אלא פשוט מבוטחים בקופת החולים אליה רשמו אותנו ההורים כשהיינו ילדים. התקופה האחרונה אילצה אותנו לאמץ שינויים בחיים, חלקם חיוביים וחלקם פחות, אבל היא ללא ספק הזדמנות נהדרת לחשב מסלול מחדש, לקבל החלטות מושכלות ולבחור בדברים שעושים לנו טוב, כלכלי ובריא יותר, כמו בחינת שביעות הרצון מקופת החולים בה אנחנו חברים.

אם קרה לא פעם ולא פעמיים שהתאכזבתם מחוסר הסבלנות ומקצועיותם של הרופאים – סימן שהגיע הזמן להחליף קופה. אמנם אין לכם את הכלים למדוד מקצועיות רפואית,אבל כן תוכלו לבדוק מהו אחוז הרופאים המומחים בכל אחת מהקופות ולהתקרב צעד נוסף לעבר החלטה מושכלת.

בבואכם לבחור קופה חדשה – התעכבו על פריסת המרפאות והרופאים המקצועיים באזור מגוריכם ובדקו כמה רופאים מקצועיים, בתחומים הנוגעים אליכם, פעילים בכלליות במרפאות. הבדיקה הזו תיתן לכם אינדיקציה ראשונית בנוגע לזמינות התורים.

יש בחירות שהן לחלוטין מובנות

סקר שביעות הרצון שנערך על ידי משרד הבריאות ומכון המחקר ברוקדייל מצא כי לא פחות מ-93% (!) מחברי קבוצת הבריאות מכבי הביעו שביעות רצון ברמה גבוהה משירותי הקופה ונגישותה. בהתאם, אין זה מפתיע שב-3 השנים האחרונות זכתה מכבי לצמיחה אדירה של חברים חדשים.

מכבי מספקת מענה 360 לכלל השירותים הרפואיים במקצועיות מוחלטת – מרפואה דחופה ועד משלימה. לצד השירותים שאתם רגילים לקבל מקופת החולים, בקבוצת הבריאות הטובה בישראל תקבלו מענה רפואי כולל, מקיף ומשלים בפריסה ארצית – עם 80% רופאים מומחים ושירותי מכבי פארם, מכבידנט ומכבי טבעי.

חברי 'מכבי שלי' נהנים ממגוון הטבות שרלוונטיות לכל שלב בחיים וביניהן אימוני כושר אישיים או קבוצתיים בעלות של 23 ₪, 50% הנחה על יישורי שיניים, כ-70% הנחה על טיפולי רפואה משלימה, סל היריון גבוה ומקיף, הנחות משמעותיות ברכישת משקפיים וטיפולי לייזר, ניתוחי אסתטיקה ועוד.

ודאי כבר הבנתם שבשנת 2020 רוב הסיכויים שלא יהיה לכם צורך להגיע פיזית לקופת החולים כדי לקבל שירות. בעזרת אפליקציית ואתר מכבי, שירותי האונליין המגוונים והיעילים ביותר זמינים 24/7 לרשות חברי הקופה ומאפשרים צפייה בתיק הרפואי, בקשות ישירות מרופא המשפחה בלחיצת כפתור, מערכת זימון תורים מתקדמת לרופא משפחה ו/או רופאים מומחים ושירותי אדמיניסטרציה. נוסף על סטנדרט שירותי האונליין הברור מאליו, לרשות חברי מכבי קיימות שלוש אפליקציות ייחודיות נוספות: 'מכבי K' – פיתוח טכנולוגי חדשני שמביא את חכמת ההמונים לעולם הרפואה, מדיאגנוסטיקה מדויקת ועד המשך טיפול באמצעות צ'אט עם רופא; אפליקציית מעקב ההיריון היא הבשורה המשמחת לכל הריונית עם מגוון הסברים ודגשים על שלבי ההיריון השונים, בדיקות מומלצות בכל שבוע ואף כתבות רלוונטיות; 'מכבי קידס' היא העוזרת האישית להורים – תתזכר אתכם לפני ביצוע חיסונים לילדים, תאפשר לכם להתכתב אונליין עם אחות טיפת חלב ולהתייעץ עם רופא הילדים שלכם בכל רגע נתון – בטלפון או בווידאו.

לבסוף, רק חברי קבוצת הבריאות מכבי נהנים מרשת מוקדי רפואה דחופה בפריסה ארצית רחבה, העומדת לשירותם גם בשעות הערב והלילה – כולל סופ"שים וערבי חג.

[contact-form-7 id="25739" title="החלפת קופת חולים"]

קופת חולים מכבי - אינפוגרפיקה