אהבה בין יבשתית – החוקים שיעזרו לכם לשמור על מערכת יחסים מרחוק

גם כפי שהיא, זוגיות עלולה להיות עניין מסובך. עבור זוגות המתגוררים כל אחד במדינה אחרת, ומנהלים מערכת יחסים מרחוק, שמירה על הזוגיות הינה משימה מורכבת עוד יותר. אם אתם מנהלים מערכת יחסים כזו, אנו ממליצים לכם להכיר את הכללים הבאים:

  • שאלו את השאלות החשובות ביותר בתחילת הקשר. כך תוכלו לקבוע מספר פרמטרים – איך נגדיר את מערכת היחסים הזו? אתם רק "יוצאים", או שמא אתם זוג לכל דבר? האם מותר לכם להתראות עם אחרים? האם תסכימו לעזוב הכל ולהגיע למדינה של בן הזוג למען היחסים, או שזו לא אופציה? אלו שאלות קשות, אבל הן ישמרו עליכם מכאב לב גדול יותר בהמשך הדרך.
  • שמרו על קשר יומיומי. קל לשמור היום על קשר באמצעות רשת האינטרנט, דברו אחד עם השני מדי יום בסקייפ, בפייסבוק או במיילים, שמרו על קשר יומיומי, ואף יותר מפעם אחת ביום.
  • עשו דברים יחד. לרוב, זוגות אינם מבלים זמן כה רב בדיבורים כפי שזוגות שמנהלים מערכות יחסים רחוקות משוחחים. דוגמא לפעילות נוספת שאתם יכולים לעשות יחד מרחוק – תקבעו לראות את אותו הסרט ביחד, כל אחד בביתו.
  • סמכו אחד על השניה והמנעו מקנאה מיותרת. אנשים הם בעלי רצון חופשי ולא ניתן לשלוט בהם. כל עוד אתם שניכם מעוניינים להיות זה עם זה, לא משנה אם אתם נמצאים כל אחד במדינה אחרת, או אם שניכם חיים יחדיו ונשואים באושר, אתם תשארו ביחד. אבל אתם חייבים לסמוך אחד על השני, אחרת מערכת היחסים הזו פשוט לא תעבוד.
  • נסו לבקר אחד את השני לעיתים קרובות, ככל שהתקציב שלכם מאפשר. מערכת יחסים לא יכולה לשגשג אם הקשר היחידי שלכם נעשה דרך הטלפון. נסו לקבוע חוקים לגבי תדירות המפגשים והצמדו אליהם. עקביות יכולה לאפשר למערכת יחסים כזו לעבוד.
  • אל תשכחו שאתם במערכת יחסים. אתם חייבים להיות שם בשביל הפרטנר שלכם. אם בן או בת הזוג שלכם פגוע או נמצא בצרה, אתם חיביים להיות שם עבורם. וודאו כי אתם זמינים עבורם ושהם יוכלו להשיג אתכם אם הם צריכים.

מקור : http://www.wikihow.com/Make-a-Long-Distance-Relationship-Work